Λ. Σαράντη (ΣΒΕ): Στη Βόρεια Ελλάδα, πρέπει να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη μεταποίηση



Η Πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος, Λουκία Σαράντη, συμμετείχε στο Forum της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και του makthes.gr «2030. Η Νέα Ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας: Η Στρατηγική, τα Ορόσημα, οι Προκλήσεις».

Η κα Λουκία Σαράντη τοποθετήθηκε στο πάνελ «Οικονομία – Επενδύσεις – Επιχειρηματικότητα: Η στρατηγική, οι στόχοι και ο οδικός χάρτης για ένα ισχυρό, αποδοτικό, αναπτυξιακό και παραγωγικό υπόδειγμα» με συνομιλητές τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη και Επικρατείας κ. Άκη Σκέρτσο, τον Υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Θεόδωρο Πελαγίδη, τον Επικεφαλής του τομέα Κεντρικής Διοίκησης και Δημοσίου της Ernst & Young Ελλάδος κ. Χρήστο Ταραντίλη και τον Τομεάρχη Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ κ. Πάρι Κουκουλόπουλο.

Κατά την ομιλία της,  η Πρόεδρος του ΣΒΕ τόνισε ότι «η Βιομηχανία πρέπει να παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα στο παραγωγικό μοντέλο της χώρας».

Αναφορικά με τον μεταποιητικό κλάδο στις περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, η κα Σαράντη δήλωσε:  «Για εμάς στον ΣΒΕ εξαιρετικά βαρύνουσα σημασία έχει η ανάπτυξη της μεταποίησης, αρμονικά και σε συνεργασία με τον πρωτογενή τομέα και τις υπηρεσίες».

«Στη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη είχαμε πάντοτε μια ισχυρή παράδοση στη μεταποίηση, που τις τελευταίες  δεκαετίες τείνουμε να απωλέσουμε. Πρέπει λοιπόν να ανακτήσουμε αυτό τον παραδοσιακό μας ρόλο. Σήμερα, στην Κεντρική Μακεδονία δραστηριοποιούνται 12.000 μεταποιητικές μονάδες όπου απασχολούνται 71.000 άτομα, δηλαδή το 25% των μονάδων και των εργαζόμενων στη μεταποίηση της χώρας. Αυτό το ήδη σημαντικό ποσοστό, πρέπει τα επόμενα χρόνια να το αυξήσουμε ακόμα περισσότερο», πρόσθεσε η Πρόεδρος του ΣΒΕ.

Το πρώτο Fast Forward Forum της «Μακεδονίας της Κυριακής» και του makthes.gr που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 29 Ιανουάριου 2024, έθεσε την ατζέντα σημαντικών θεμάτων για τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, ανέδειξε τα προβλήματα και τις προκλήσεις για μείζονα θέματα, όπως επέκταση του Μετρό στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη, την τύχη της ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ αλλά και το σχέδιο της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της αέριας ρύπανσης στην περιοχή.

 

Share!